بارویی که خود ساختی

گاهی میان خود و دیگران بارویی می سازیم و بعد به شکوه می آییم که فراموش مان کرده اند . بی آنکه بپذیریم فاصله های طولانی که خود ساخته ایم .

روزهای خوب . روزهای سبز و دشت وسیعی پر از سبزه و نور .

نظرات 2 + ارسال نظر
راوی شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ

مارگوت بیکل با کمی . . .

مارکوت بیگل از شاعره های مورد علاقه من هست و از طریق ترجمه شاملو با آثار وی آشنا شدم . گرچه شاملو در یادداشتی براین کتاب تصریح کرد که این ترجمه در واقه سهم کمرنگی از آثار مارگوت بیگل بود و بیشتر برداشت آزاد شاملو از اشعار این شاعره آلمانی است .
اما همیشه در زندگی آدمهایی هستند که در این کره خاکی پراکنده اند و یکدیگر را نمی شناسند اما سرنوشت های بسیار نزدیک به هم دارند .

راوی یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ http://www

سلام

من قصد جسارت نداشتم بزرگوار
من خودم هم از طریق دفتر دوم شاملو با ایشون آشنا شدم.
و از شاعرهای مورد علاقه من هم هستند.

به هر حال من از شما در این وبلاگ چیزهای زیادی یاد میگیرم.

پیروز باشیبد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد