افق روشن


روزی ما دوباره کبوتر های مان را پیدا خواهیم کرد

و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت


روزی که کمترین سرود

بوسه است

و هر انسان

برای هر انسانی

برادری ست


روزی که دیگر

قفل

افسانه ست

وقلب برای زندگی بس است


روزی که معنای هر سخن گفتن دوست داشتن است

تا تو به خاطر آخرین حرف دنبال سخن نگردی


روزی که آهنگ هر حرف . زندگی ست

تا من بخاطر آخرین شعر . رنج جستجوی قافیه

نبرم


روزی که هر لب . ترانه ئیست

تا کمترین سرود . بوسه باشد


روز که تو بیایی . برای همیشه بیایی

و مهربانی با زیبایی یکسان شود


روزی که ما دوباره برای کبوترهای مان دانه بریزیم . . .


*


و من آن روز را انتظار می کشم

حتی روزی

که دیگر

نباشم


---------------------------------------------------------

به یاد احمد شاملو



نظرات 6 + ارسال نظر
محمد میرزائی جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ق.ظ http://www.khan.ir

کبوتری که دگر آشیان نخواهد دید
قضا همی بردش به سوی دانه و دام

محمد جان - عزیزم
باید دوباره لانه بسازیم برای کبوترهای مان
کبوترهای بسیار نیازمند آشیانه هستند .
سپیدی بال کبوترها تیرگی اندوهی جانکاه را از ما خواهد زدود .
من به یأس نمی اندیشم .
من به تیرگی نخواهم رفت .
من هر روز در باغچه گل می کارم .

[ بدون نام ] جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ب.ظ


استاد عکس من چی شد؟

خیلی شاکیـــــــــــــــــــــــم.

محمد میرزائی جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.khan.ir

چه شباهت جالبی داشت با رئیس جمهور منتخب ! اونم تو باغچه ی خونش تربچه می کاشت ! تربچه های قرمز ! هه هه !

خودم شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ق.ظ

این گل ها با تربچه فرق داره .
چرا خلط مبحث میکنی .
آخه گل را میخورند و پشتش آروغ می زنند ؟؟؟!!! این چه ربطی به تربچه داره آخه ؟

اینا را خودم نوشتم - هیچکی کمک نکرد - اصلا من نمره دیکته تو مدرسه همیشه 20 میشدم .
باور کن
جدی میگم - من حتی تو باغچه مدرسه هم گل می کاشتم .
تو زمان دانشگاه هم هی پش هم گل می کاشتم . دسته دسته .
اینا که چش ندارن ببینن . هی میگن نه نمی کاشتی . به آب می دادی .
خب مهم دسته گله - چه فرقی میکنه که به آب بدیم یا به آب ببندیم .

تو رو خدا اینقد سئوال نپرس
من حال ندارم جواب بدم .
بزار برای مطلب بعدی کامنت بده .
قربونت

محمد میرزائی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.khan.ir

سلام

فرق فوکوله؟لابد میکنه دیگه!
خلط مبحث به خاطر کشیدنِ سیگار زیاد بود!حالا اگر گفتی چه ربطی داره جایزه داری!
آره!گاو وقتی گل می خوره آروغ که هیچی کار دیگه هم میکنه!
بله٬ منم تو مدرسه ام گل میکاستم به من ۲۰ میدادن!
گل تو دانشگاه؟ای شیطون!!جوونی و .......
خب بعدش باید آب بدی دیگه!دیرو زود داره!سوخت و سوز نداره فدات!
بی آب معمولا خواهان نداره!گلاش که اینطوری میگن!!سنبلا رو نمی دونم!
سوال نیست!اختلاته!!!!!!
به حالت میارم!تو فقط لب تر کن!
قربونت اینکه کامنت بعدی رو در پست بعدیت بزارم رو باید اول می وشتی!چون من خط به خط میام ئایین و جوابت رو میدم!برای همین دیگه نوشتم و ئاکشم نمیکنم!

جیگرتو!

خاله سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ

نظریه های جالبی دارین.ممنون از لطف شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد