نرخ نان

من که حسودیم شد .یعنی بدجور حسودیم شد .

یعنی الان درسته دارم کباب میشم . یعنی همین الان سوختم اساسی . مطلب مینویسی واسه سایت های دیگه ؟ خوبه بخدا . هی ما اینجا کامنت چندکیلویی می نویسیم و میذاریم . اونوقت خرچنگ قورباغه آقا را می چاپن . یعنی چاپ می کنند . والا خوبه ........
ببینم چند بهت میدن که اینجوری براشون بنویسی ؟ نه خدا وکیلی دوتا کلمه درست و حسابی تو این نوشته های تو هست که ابنجوری بیخودی میزارنش تو سایت ؟ پراز غلط املایی . فارغ از دستور زبان . نه قید مکان معلومه !! نه قید زمان معلومه !! همینجوری الابختکی شده اکسپرسیونیسم . … چی گفتم این اکسپرسیونیسم مال نقاشیه ، دخلی به ادبیات نداره . چه می دونم صهیونیسم یا سکولاریسم … یا امپرسیونیسمی چیزی هست دیگه . یا بقول خودت مال مالیسم ، تو همین مایه ها . معلم ادبیات تون از دست تو چی کشیده بنده خدا ....

حالا چرا حاشیه میری . الکی خودتو نزن کوچه علی چپ . من دارم یه چیز دیگه میگم .

ببین من نمی دونم چه جوری . کاری هم ندارم . باید یه ستون هم برای من تو یکی از این سایت ها بگیری ، و الا رو سبیل شاه نقاره می زنم …. چی ؟!! اینم ربطی نداشت ؟ چه میدونم . همونی که گفتم . راستی پول هم میدن ؟ حقیقتش این روزا اوضاع مالی ما بدجوری به هم ریخته . جون من اگه میشه یه کاریش بکن . مگه رفاقت واسه کی باید بدرد بخوره دیگه . حالا وقتشه .

خود دانی .

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد میرزائی چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:06 ق.ظ http://www.khan.ir

برچیبو زدیا!یادت باشه!
ما که چیزی کاسب نشدیم!شما رو نمیدونم شاید بتونی پولی کاسب شی!

این برچسب را دوستانت زدند . من فقط یکبار دیگه مطلب را به زبان متفاوتی به شما یادآور شدم .

محمد میرزائی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ق.ظ http://www.khan.ir

کلا چند روزی هست خشن شدی!!!؟!!!

در مورد خشونت سئوال فرمودید . باید به عرض برسانم که یکی دو روز تشریف بیاورید در این هوای ملس ۵۲ درجه سانتیگراد در اعماق زمین . چی گفتم اون که ریشتر هست . آره تو گرمای ۵۲ درجه اینجا و روزی ۱۶ ساعت قطع آب را تجربه کنید تا خدمت تان عرض کنم دلیل خشونت من چیه ایضا اینکه خزانه هم خالی باشه و مرتب هم برات قبض برق و آب بیارن .
اینجا پودر بچه کمیاب شده ، اومدی یه چندتایی با خودت بیار . واسه عرق سوز خوبه . راستی تو این جهنم جنوب ایران که الی ماشاء اله خزائن زیرزمینی و رو زمینی و دریایی و غیره و ذالک بیداد میکنه !!!! کسی هم حوصله پرداختن به سایر امور را داره بنظر شما ؟؟؟؟

محمد میرزائی دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ق.ظ http://www.khan.ir

عجب باکس خوشکلی گذاشتی بقل!

محمد میرزائی سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ق.ظ http://www.khan.ir

نیستی!!

محمد میرزائی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ق.ظ http://www.khan.ir

اومدیم در زدیم که بریم تو کوچه وسطی بازی کنیم.کسی درو باز نکرد.جات خالی بود.رسول سلاخ و ملوک خانم هم اومده بودن....

خوبه . خیلی خوبه .
داری از لاک خودت بیرون میای . به زودی دوباره خورشیسد خواهی شد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد