تبادل لینک

وبلاگ خوبی دارید . خوشحال شدم که خیلی اتفاقی اومدم اینجا . ممکنه بازم سر بزنم .
آیا مایل هستید تبادل لینک کنیم ؟ اگر نشانی وبلاک من را در وبلاگ خودتان قرار دهید . من هم همین کار را می کنم . اونوقت دیگه هیچکس وبلاگ ما دونفر را نگاه هم نمی کند .

اگر مایل هستید پولدار شوید به وبلاگ من لینک بدهید . با هر کلیک یک پاپاسی به شما تعلق می گیرد و ظرف یکسال ۳۶۵ پاپاسی به حساب شما واریز خواهد شد .

بهترین کتاب های سال ۱۸۵۰ قبل از میلاد را هم فقط در وبلاگ ما می توانید پیدا کنید . همچنین ما سعی می کنیم با ارواح ارتباط برقرار کنیم . اگر در جلسات ما حضور پیدا کنید ، ظرف چند ثانیه جد و آباد تان را می آوریم پیش چشم تان . کافی است فقط چند میلیون به حساب ما واریز کنید .

برای ترک هرچیزی از اعم از مباح ، مستحب ، حلال ، واجب و غیره …. وبلاگ های دیگری هستند که به شما کمک می کنند و ما هیچ اطلاعی از آنان نداریم .

بازهم التماس می کنم لینک مال ما را در صفحه خودتان قرار دهید . جان خودش اذیت نکن . لینک را بزار . کار داریم .

نظرات 2 + ارسال نظر
Danial جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ http://sirdanial.blogspot.com/

سلام

بنده برای تبادل لینک نیومدم و معمولا هم تبادل لینک نمیکنم چون وبلاگ شخصی برای نوشتن احساس هستش و اتاق دوست یابی و ... نیست


بنده برای نشان دادن ارادت به شما پیغام گذاشتم که بدونید توی خشن ترین نوشتهاتون هم دوستتون دارم

که بدونید این تن بیمار را کدام عشق می رهاند !!!

احسان یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ق.ظ

وبلاگ خوبی دارید . خوشحال شدم که هیچوقت اتفاقی نیومدم اینجا و هر وقت اومدم با قصد قبلی بوده اگر عمری باقی موند ممکنه بازم سر بزنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد