یادداشت یه روز سخت

ما عادت کردیم همه کارهامون رو بزاریم برای آخرین فرصت ها . این را ۳۵ سال هست که مکرر دارم می بینم .

تو این یکماهه همه یادشون اومده که محرم شده . قراره سالروز انقلاب باشه . نوروز داره میاد و هزار عنوان و مناسبت که به بهانه اون تو یکماهه به اندازه تمام ۱۰ ماه گذشته کار ریخته تو سرم و باید در کمترین فرصت ها مثلا من شاهکار کنم و کارهای ۲۰ روزه را ظرف ۴ روز انجام بدم .

حالا درست در همین بحبوحه تنهایی و تراکم کارها و مسئولیت من . این جناب آنفلوآنزا هم مثل اجل معلق نمی دانم از کجا پیدا شد و درست رو سرم من فرود اومد .

حال مزخرفیه . تمام تن و بدنم درد می کنه . یه موقع خیس عرق میشم و یه موقع تمام بدنم یخ میزنه . صدام گرفته و گلوم هم بشدت درد داره . به اندازه یکسال فقط دستمال کاغذی مصرف کردم و چشام جلو مانیتور باز نمیشه . باید چندین سفارش طراحی پرکار را هم آماده کنم بدم چاپخونه . تو این ایام هم که تمام قیمت ها بهم میریزه . شهریور و بهمن ایام بدی برای خرید مواد چاپی هستند .

جیب کت م پراز قرص و مسکن شده و باید هرجوری هست خودم را تا ۲۰ روز دیگه سرپا نگهدارم . بعدش یقین دارم که جنازه م رو جمع می کنن .

اگه وقت کردین . یه چند بیتی دعا برام بخونین . ثواب داره .

نظرات 3 + ارسال نظر
مازیار دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ق.ظ http://therethere.blogsky.com

ایشاللا خوب میشی و دوباره میترکونی!/

وحید دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ق.ظ http://my321.tk


سلام.
آپم پا شو بیا.
موضوع: شغل حیوان ها

موفق باشی

محمد سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ق.ظ http://www.khan.ir

کامنتی رو که گذاشتی رو تایید نمیکنم.به گوشیت زنگ زدم خاموش بود.شاکی ام خیلی زیاد .............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد