پاسخ های بی سئوال

خیلی وقت ها سئوالات بی پاسخ می مانند .

امام همیشه پاسخ های زیادی هستند که پرسشی برای آن طرح نشده و من هم قصد ندارم هیچ توضیحی در مورد آن ارائه کنم . هیچ نمونه ای هم مد نظرم نیست .


اماچرا کسی نمی پرسد وظایف انسان ها نسبت به همدیگر بر چه اساس و منطبق با چه موازینی باید در مقاطع مختلف تغییر کند ؟

پاسخ ها وجود دارند . 


چرا کسی نمی پرسد  برای آموزش طبخ غذا این همه دست و پا می زنند ، ولی برای بلع غذا هیچکس کاری نمی کند ؟

پاسخ ها وجود دارند  .


البته مطلبی که قصد دارم بگویم این است که دوست باید خودش را اثبات کند . این به خودش ربط دارد که روش اثبات را انتخاب کند اما لزومی ندارد این روش را تبلیغ کند

پاسخ ها وجود دارند .


روز پیش یکی از این ها که تلاش می کرد خود را اثبات کند در اتاق من بشدت دست به انتحار زد . اونم ساعت 3.5 صبح به وقت رسمی و تمام رشته های ش پنبه شد .

این زحمت من را بیشتر می کند ، زیرا باید به او کمک کنم تا دوباره همه پنبه ها را رشته کند .


نکته آموزشی :

هرگز پنبه های رشته را در آب نیاندازید . گاهی اوقات تلاش مضاعف منتهی به انتحار شخصیتی می شود .


آدامس بدم خدمتتون ؟


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد میرزائی چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.khan.ir

ها ُ ها ُ هاُ ... به هیچ عنوان باهات موافق نیستم ... D-: ؛ اتفاقا نه رشته ای پنبه شد و نه پنبه ای رشته ...
خیلی درگیرم... 1 هفته همه چیز عقب افتاده ... اینا رو میزون کنم میام ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد