کهنه ز تن زدوده ام بهار جان رسیده است .

به به

لذت بردم .

داشتم صفحه بلاگ اسکای را مرور می کردم که به خبر جدید در مورد رمزدار کردن نوشته ها برخوردم . ایده جالبی هست که بلاگ اسکای امکان استفاده آن را در اختیار کاربرانش قرار داده . اما این که هر نوشته اینقدر خصوصی بشود که نیاز به رمز داشته باشد دیگر معنای گسترش وب را در بر ندارد یعنی موضوعات از عمومیت و جامعیت می افتند . و مفهوم وب لاگ مخدوش می شود .

خب خودشان می دانند و کاربران گرامی شان .

موضوع مهم این است که بعد از سه سال و اندی . جرأت کردیم قالب وبلاگ مان را عوض کنیم . طلیعه خوبی هست ( همان نوید به زبان خودمان ) اسم قالب مرداب است اما اینقدر رنگ های شاد و امکانات گسترده دارد که من زد به سرم که خودم را در یک همچین مردابی غرق کنم .

خیلی شاد و دلنشین هست این قالب . الحق دست طراحش درد نکند . بخصوص که قسمت جستجو هم آشکارتر شده است .

این هم شد بهانه ای تا یک یادداشت جدید بنویسیم .

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد میرزایی پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ق.ظ http://www.khan.ir

هر زمانی/هر جایی کامنتی ببینم که گفته خیلی خوبه ادامه بده من و لینک کن شدیدا حالم بد میشه
مبارک است.
تغییر لازم بود برات...

دوست خوب بودن مفهومش درک متقابل است . از همراهی شما سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد