قدم های اول


سلام
دارم شروع میکنم که یه وبلاگ مشارکتی دیگه مثل دانلود آل راه بندازیم / البته در تکمیل آن و برای کمک به وبلاگ آندروید . میخواهیم این وبلاگ را اختصاص بدیم به شرح و تفصیلات نرم افزارها  یعنی دوستان درخواست بگذارند و دیگران منابع را پیدا کرده و توضیحات لازم و ارجاعات مورد نیاز را دراینجا مطرح کنند . انشاءاله ...

امیدوارم پس از فصل امتحانات که از هرچیزی واجب تره - دوستان لطف کنند و مطالب خودشان را برای قرار گرفتن در اختیار دیگران به این وبلاگ بفرستند .
در ضمن برای ارسال ایمیل فارسی هم می توانید از سورنا نت استفاده کنید .
نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 09:52 ب.ظ http://deldadehcrack.blogsky.com

اقا اگر زحمتی نیست یه لینکم به ما بده

ت ی ر یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 02:05 ق.ظ

آفرین بر تو مرد بزرگوار

حسین یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 07:58 ق.ظ

جناب پاکزاد سلام نمیدونم منو میشناسید یا نه ولی من شما رو از دانلود ال میشناسم وبلاگتون ظاهرش قشنگ و دوستداشتنیه مبارک باشه امیدوارم موفق و پیروز باشید

سالا ر یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام . انشاء الله موفق باشی.

حنانه یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام .مبارک باشه .امیدوارم که در این وبلاگ هم تیر و آندروید شرکت کنند نه مثل فروم پرشین لرن که از اونا خبری نیست ...امیدوارم که اینجا اینطور که از ش معلومه خیلی خوب بشه...من میگم اونجا بشه اورژانس برنامه اینجا بشه توضیح اورژانسیا ... به هر حال برایتان آرزوی موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد