کربلا

از آسمان انتظار گریه می رود
ابرهای غمزده درهم پیچیده اند
امروز دوباره آینه ام شکست

هرگاه استواری اراده ات
زیر رگبار تهمت و افترا
قامت خم می کند
حزن غریبی بر من سایه می شود
طبع نازک من
از نسیمی که طوفان می زاید
آزرده می شود

آسمان باز  آبستن گریه است

در چنین روز
که سرخی آفتاب
رنج مرا تاب نمی آورد
چگونه لبخند خواهی زد

اینجا یک نفر
به اندازه ابدیت تنهاست
اینجا یک نفر
به وسعت عشق
تشنه است

اینجا کسی مانده است از آغاز
و تورا انتظار می کشد
بی هیچ خستگی

دلتنگی تو از سکون توست
بر خیز

آنجا که زمین هنوز داغ مانده است
نقطه آرامش ماست .

میلاد عشق

دیروز تولد دوستم بود . سی برگ از صفحات دفترش پرشده . خودش میگه تا حالا همه ش را خط خطی کرده و هنوز الفبا را یاد نگرفته . اما من میگم اون از اولش هم میدونسته برای چی خط خطی میکنه . اینم خودش یه جور الفباست که زبان خاص نوعی زندگیست .


من تا حالا ندیدمش ، اما یه جورایی بهش وابسته شدم . هنوز با هم دشمن هستیم ، سایه هم رو با تیر می زنیم ، اما هروقت میخوایم بزنیم ، اولش به هم خبر میدیم که جا خالی بدیم نکنه یه وقت تیر بخوره بهمون . دوست داریم همدیگه رو .  من نتونستم به موقع بهش تبریک بگم و از این بابت یه نموره دلخورم ، اما بهتر که نگفتم . لوس میشه .

امیدوارم حالا حالاها زنده باشه تا من یکی رو داشته باشم باهاش دشمنی کنم ، دشمن دانایی هست و بهتر از دوستای اونجوریه .

حیف که 22 سال دیر تر از من اومده تو صف ، از دور با اشاره و تبسم و اخم به هم فحش میدیم . آخه نه اون میتونه بیاد اینوری ، نه من میتونم برگردم عقب . ولی خب یه کم داریم میفهمیم همدیگه رو . شاید یه روز بهم رسیدیم .


تا اون روز .............


سلحشوران بی زره

 

سلحشوران بی زره

آماج تیر شقاوت

در سرزمین دوست

جنگجویان خسته

از زخم عداوت

 

شاهزاده های بی نشان

با ردای مندرس ایثار بر تن هاشان

در هر کجا یک تن نشسته

بی هیچ شکوه ای

و انتظار هیچ صله در قاب نقره فام

در سوگِ رهبرانِِ رفته است

 

آنسوی تر

خیل بی شمار مردگان

غرق در ازدهام رتبه و مقام

 

آوردگاه بی سپاه

جولانگاه فرعون و تازیان

وقتشه

به این میگن یک سیاستمدار
این آقای اردوغان خوب سیاست را فهمیده .
تا الان صبر کرد و اصلا هم برای خودش دشمن تراشی نکرد و حالا که گل خالی رو دید ضربه نهایی را با قدرت تمام وارد دروازه کرد. البته دروازه بان به مصلحت کنار کشید تا آقای اردوغان بعنوان یک قهرمان ملی شناخته بشه . این تیم سیاستگذار جهانی به بازیکنانی مثل اردوغان نیاز داره .
ایران با تمام تلاشی که در این مدت انجام داد نتوانست چنین نتیجه بیاد ماندنی و افتخار آمیزی کسب کنه .
شاید بزودی  ترکیه جایگزین مناسبی برای ایران در منطقه باشه ، کسی که خوب میدونه چه موقع داد بزنه و چه موقع عصبانی بشه .
من موقعیت ترکیه و این آقای اردوغان را خیلی درخشان می بینم . ای کاش . . .