معرفی


معمول قضیه اینه که ابتدای کار یه کم از خودمون بگیم.

من ۴۶ ساله هستم ولی هنوز زیاد خسته نشده ام - متاهل ام و چهار فرزند دارم . فارغ التحصیل هنر سال ۶۸ از دانشگاه هنر تهرانم و مدتی در اصفهان و تهران تدریس کردم . مدیر هنری یه مجله علمی هم بودم و کار روابط عمومی و تبلیغات هم فت و فراوون انجام دادم .
حالا هم کارم طراحی و همکاری در چاپخانه خودمونه که با دادشم کار می کنیم . ساکن شیراز هستم و محل کارم ۴۲۰ کیلومتر بطرف جنوبه .... و الی آخر ... اگه بدردتون بخوره ...
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 03:34 ق.ظ http://mystic.blogsky.com

che jaleb, dooste aziz
inke inghadr zende del hastyn vaghan jaye tahseen dare.

شازده دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 04:15 ق.ظ

سلام خوبی دادش ئشاشمث نشقثف ۴۲۰ کیلو متر به طرف جنوب چه سمتی؟ اینو روشن کن که واسه من خیلی مهمه اخه من یه جورایی همسایه هستیم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد