یگانه ترین یار

 

وقتی که تنهاترین دوست

یک نگاه بود

وقتی که یگانه ترین یار

بوسه ای

وقتی که یاوری نبود

دستی

 مرا می کشید به روشنی روز

و تنهایی مرا پر می کرد

 

چه ستیزی بود با من

که اینگونه دریغ می شود

لبخندی

 

مهربانی

تنها آرامش من بود

در این واپسین

 

من گاو خیش نیستم

نرینه ای برای شخم ماده زمین

من خالق

انسانیت گمشده نیستم

من

انسانم

نیازمند دوستی

 

من خالق تیرگی خویشتن نبودم

آفتابی بودم

برای گرمی زندگی

 

جرم من این بود

آری

قلبی زکینه تهی

که در سینه می تپد مدام

 

آی عیسی مصلوب

صلیب های مکرر

با کوبه های گل میخ مرصع

همچنان

شماره می شوند

---------------------------------

فروردین ۸۶

نظرات 2 + ارسال نظر
فریده دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:34 ب.ظ http://naghmeyedel.persianblog.ir

سلام ممنون که سر زدین و نظر واقعی خودتون رو گفتین
مطلب قشنگ و قابل تاملی نوشتین
خیلی خوبه که قلبها خالی از کینه باشند
موفق باشید

محسن چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:05 ب.ظ http://moria24000.blogfa.com

سلام
نمیدونستم به این زیبائی شعر میگید
دائی من هستید دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد