رادوین

بگذار آسوده باشم

فردا روز ، هنگامه ای است

در چکاچک شمشیرها

تا شکفتن سپیده

تا صبح

نبرد آهن و فولاد

بگذار آسوده باشم


فردا روز هنگامه ای است


نظرات 4 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ب.ظ

چقدر نازه..الهی!

کیان چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ب.ظ

خدا در پناه حفظ خودش نگاه دارد انشا الله....
پاکزاد چه نوه ای ....(به ترکی ترجمه کن )....
قیافه شناسی :
با هوش
احساسی
راد مرد
عیاش
مخ عالی
زود رنج
نکته سنج
زیبا
مخترع ویندوز مردانه.....

محمود پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ق.ظ

تو منی و من خودم رو در افکارت میبینم
امروز وبلاگتو دیدم و از امروز میخونم

هر جرئه کلامی که بر لب جاری میکنی مسئولی در برابرش. این چیزیه که من بهش اعتقاد دارم استاد. و شما این مسئولیت رو به بهترین وجه اجام میدید.

پیروز باشید

pooya جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام
یه سوال دارم .که فکرم مشغول کرده !!
وقتی رادوین شما بزرگ بشه مثلا سی ساله آیا خودشو جوانمرد کوچک معرفی میکنه ؟ با اینکه این اسم عالیه اما این سوال همیشه در هر سنی پیش میاد!
با سپاس

آری .
اینگونه است .
در این وادی خروشان . جوانمرد ان پس از رفتن . بزرگ می شوند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد