معجون شفابخش کجاست ؟

این روزا جوونا بدجوری چپ کردن . گرفتار شدن . نمی دونن چکار باید بکنن . هی به این در و اون در میزنن . سردر گم شدن . دنبال یه مقصر می گردن که سرش رو بکوبن به طاق . برای هرچیزی بهانه میگیرن . مثل نوزادی که از سینه خشک مادر انتظار کارخونه شیر پاستوریزه داره . زورشون فقط به مامان و باباشون میرسه و دق دلی دنیا رو سر اونا خالی میکن . فکر می کنن دنیا خلاصه شده تو مشکلات اونا . سر هر تصمیم گیری به وسواس می افتند و هزار خروار سنگ تو مسیرشون می اندازن . بعد فریاد می کنن که زندگی سخته . یه دنیای رویایی برای خودشون ساختن که هزگز بهش دست پیدا نمی کنن . اصلا حاضر نیستن واقعیت های زندگی را بپذیرند . شدن پهلوان افسانه های خودشون و خیال میکنن میشه یه تنه دنیا را نجات داد . تو کلام شون با هم تفاهم دارن و در عمل فرسنگ ها فاصله . هیچوقت دستاشون را تو دست هم نذاشتن تا ببینن همبستگی عملی چه معجزه ای می کنه . تو دلشون عاشق ایران هستن ولی عملا دارن ایران شون رو ویران می کنن . هنوز نمی دونن که کی آلت دست هستن و کی آدم خودشون . هدف را می شناسن ولی راه را عوضی میرن . دلاشون از هم دوره اما فکر می کنن عاشق هم هستند . هر چیزی را میخوان خودشون تجربه کنن غافل از اینکه آدم ممکنه در اولین تجربه غرق بشه و دیگه سربلند نکنه . شدن سرداران بی زره . مبارزان بی سلاح . مجنون بی لیلی اند . و بهشت شون توهم و تفریح شون اندوه و افسردگی ست . در جستجوی نجات دهنده ای مانده اند تا اونا را از بدبختی خلاص کنه . از همه چی گریزونند و فراری .

نه قبل از خودشون رو قبول دارن و نه بعدی ها را .

درمان این درد بدست کیست ؟ معجون شفا بخش کجاست ؟ این تن بیمار را کدام عشق می رهاند ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد میرزائی دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.khan.ir

تنها پزشک حاذق برای درمان این نوع بیماری ، دکتر ملک الموت است که در تمام رشته ها دارای بورد تخصصی و کرسی استادی در همه دانشگاهها و انجمن ها و کمیته ها و …. است .

دیونه پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ب.ظ http://divoone49.blogsky.com

به نظر من جواب شما ممد میرزاییه....

پادرا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ق.ظ http://www.padra.blogsky.com

وقتی از خودمون شناخت نداشته باشیم همه رو مقصر میدونیم بجز خودمون

تاریخ ، ادبیات ، محبت و اقتصاد .... اینها علومی هستند که ما ایرانی ها توش شدیدا ضعف داریم و نمیخواهیم قبول کنیم که هروقت برای یادگیریشون اقدام کنیم کلی به نفعمونه

لوس کردن زیاد بچه تو فرهنگ ایرانی این بلا رو سرش آورده
چند تا برخورد جدی و به موقع میتونه بلا رو دفع کنه

زنده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد