سخنی در دل - سخنی بر زبان



وقتی همه راهها بسته می شوند . روزنه های کوچک شاهراههای بزرگی هستند

----------------------------

هیچگاه همگرایی دو سویه برپایه زور گویی استوار نمی ماند .
تنها همسنگ بودن در کنش و گفتار است که به دوستی ها ارزش می دهد .




نظرات 6 + ارسال نظر
پادرا جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ http://padra.blogsky.com/

منم برای دوستی زمانی ارزش قایلم که بر یکی از دو اصل مهربانی یا همفکری باشه

خیلی وقته که دیگه با آدمهایی که به قول شما همسنگ من بحث و تفکر نمیکنند کاری ندارم ... بزرگترین زیبایی زندگی به نظرم پیدا کردن این تیپ افراده

toti شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://popak.wordpress.com

یادش بخیر سربازی ...
اونجا یکی از زمانها و مکانهاییست که نه جنسیت نه نژاد و نه هیچ چیز دیگه ای بین انسانها فاصله نمیندازه...
میدونی چه وقتهایی آدم از جایگاه خودش دور میشه( در واقع گم میشه) من که کامل نمیدونم... D:
اما یک جا رو مطمئنم : وقتی که سرمست غرور بشه و فراموش کنه که حتی اگر تو شطرنج زندگی شاه هم بشه ، یه دستی اونو حرکت داده ، و باید بدونه که قوانین با قدرت گرفتن اون تغییر نمیکنن ، اگر سربازی بودی که به آخر خط رسیدی و وزیر شدی ، باز هم حق نداری پاتو از تو صفحه بازی بیرون بذاری تازه باید یادت به فیل و اسب و بز بز قندی هم باشه ( خوب باشه خودم میدونم شطرنج بز نداره ولی من دوست دارم داشته باشه)
خداوندا من رو در بهترین مکان ممکن قرار بده ...

پادرا دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ق.ظ http://padra.blogsky.com/

غرور آدمهارو از هم جدا میکنه و محبت بهم نزدیکشون میکنه

مغرور بودن یا مهربان بودن. مساله این است

بعد از اینکه یکیشو انتخاب کردی سرنوشتت رقم میخوره
۳ .... ۲ ..... ۱ .....

دیونه شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ب.ظ

پادرا جان
پاکزاد دنبال همسنگ نمیگرده و همفکرش رو هم سرچ نمیکنه
وقتی احساس کرد یکی قابلیت داره ...از اون برای خودش همفکر میسازه....آه که شناختن این پیر مرد به این سادگی ها نیست ....بیچاره من دیونه

پاکزاد یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ق.ظ

دیوونه دوست داشتنی
تو همینجوری اومدی . تو فکر من - تو روح من - و قلب من را تسخیر کردی

مازیار یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ق.ظ http://therethere.blogsky.com

مرسی./

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد